جدید ترین اخبارهای ورزشی

جدید ترین اخبارهای ورزشی
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جدید ترین اخبارهای ورزشی و آدرس 20sport.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

 

Iman Mobali

20sport:- ایمان مبعلی هافبک جنوبی استقلال که سال گذشته از این تیم جدا شد حالا دوباره به جمع آبی‌پوشان برگشته.او اميدوار است كه يك فصل خوب در اين تيم داشته باشد. ايمان در مورد شرايط استقلال و شروع تمرینات این تیم به خبرآنلاین می گوید:«در حال حاضر تمرينات بدنسازي را انجام مي‌دهيم تا اين مرحله را پشت سر گذاشته و تمرينات تاكتيكي را شروع كنيم.»

او در پاسخ به این سوال که نظرت در مورد خريدهاي استقلال چيست ادامه می دهد:«فكر مي‌كنم اين خريدها با توجه به نيازهاي تيم صورت گرفت و آقاي قلعه‌نويي‌ سعي كرد با تفكرات خود نفرات مورد نظرش را جذب كند. هنوز هم جا دارد كه چند بازيكن ديگر به استقلال اضافه شوند و فكر مي‌كنم با جذب چند بازيكن خارجي با كيفيت شرايط تيم ما بهتر شود.»

 

به استقلال به خاطر بازگشت چند بازيكن سابق اين تيم لقب تيم برگشتي‌ها را داده‌اند.او در این مورد هم حرف می زند:«به نظر من هيچ ايرادي ندارد كه بازيكنان سابق استقلال دوباره برگشته‌اند. اين تصميم قلعه‌نويي‌ است و اين بازيكنان هم با شرايط استقلال آشنا هستند.»

مبعلی در پاسخ به این سوال که نظرت در مورد خريدهاي پرسپوليس چيست می گوید:«پرسپوليس بازيكنان خوبي گرفته كه هر كدام از آنها سال قبل در تيم‌هايشان بهترين بازيكن بودند. در ضمن اكثر مهره‌هاي جديد پرسپوليس در خط دفاعي بازي مي‌كنند. فعلا كه ليگ شروع نشده و معلوم نيست كه بازيكنان جديد پرسپوليس چه عملكردي خواهند داشت. در مورد استقلال هم بايد بگويم كه اين تيم نياز به تغييرات زيادي نداشت.»

مي‌گويند استقلال مبعلی را به جاي مجتبي جباري آورده ولی ایمان در این خصوص می گوید:«زماني كه در استقلال بودم در خيلي از بازي‌ها من و مجتبي در كنار يكديگر بازي كرديم و هيچ مشكلي هم وجود نداشت. من جاي شخص خاصي به استقلال نيامده‌ام و مي‌خواهم هميشه خودم باشم.»او در پاسخ به این سوال که فكر مي‌كني جباري در استقلال بماند تاکید می کند:«فكر مي‌كنم احتمال ماندن جباري در استقلال كم است و من هم مثل خيلي‌ها اين موضوع را از گوشه و كنار مي‌شنوم يا از طريق رسانه‌ها مطلع مي‌شوم. مجتبي بازيكن خوبي است و اگر شرايط برايش مناسب باشد مي‌ماند. تجربه او مي‌تواند به استقلال كمك كند.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 30 خرداد 1391برچسب:, ] [ 23:3 ] [ behrad ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 9
بازدید کل : 41396
تعداد مطالب : 32
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز